UWAGA! Masz wyłączoną obsługę JavaScript, która jest niezbędna do poprawnej pracy ze stroną, kliknij tutaj aby dowiedzieć się jak ją włączyć

Rozwiązywanie problemów z usługą prywatny dns na Androidzie


Choć usługa prywatnego dns zazwyczaj działa bez problemów na systemach Android, mogą się zdarzyć sytuacje, które uniemożliwią jej działanie. Może to być spowodowane różnymi czynnikami, takimi jak problemy z siecią lub konflikt z innymi ustawieniami urządzenia.


Pierwszym krokiem w rozwiązywaniu problemów z usługą prywatny dns jest sprawdzenie, czy urządzenie ma w ogóle dostęp do internetu. Można to zrobić, próbując otworzyć dowolną stronę internetową w przeglądarce urządzenia lub wykonać inną czynność wymagającą połączenia z siecią np. napisać wiadomość w aplikacji Signal, What'sup czy wyświetlić film na Youtube. Jeśli urządzenie nie może nawiązać połączenia z internetem, problem leży prawdopodobnie po stronie sieci, a nie samej funkcji usługi.


Innym sposobem na rozwiązanie problemów z usługą jest tymczasowe wyłączenie tej funkcji i powrót do domyślnych ustawień DNS. Może to pomóc zidentyfikować, czy problem leży po stronie prywatnego dns, czy jest spowodowany innymi czynnikami, takimi jak problemy z siecią lub ustawieniami urządzenia.


Jeśli pomimo podjętych kroków problemy z usługą na Androidzie nadal występują, warto rozważyć skontaktowanie się z naszą pomocą techniczną.

Czy artykuł okazał się pomocny?
Dziękujemy za informację!